نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید پاوربانک آکی AUKEY PB-N41 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

محمد کمالی | سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ

شارژر همراه Aukey PB-N41 محصولی از برند آکی با ظرفیت 5000 میلی آمپر است. این محصول دارای دو پورت USB و MicroUSB بوده که پورت یو اس بی برای شارژ سایر دستگاه ها و پورت میکرو یو اس بی برای شارژ خود پاور بانک است. با استفاده از این پاوربانک می توانید تمامی دستگاه هایی را که از USB پشتیبانی می کنند شارژ نمایید. طراحی به کار رفته در این محصول نیز برای نگه داشتن پاوربانک در دست بسیار مناسب می باشد. در ادامه مطالب به بررسی پاوربانک آکی AUKEY PB-N41 با ظرفیت 5000 میلی آمپر میپردازیم :

 

دیجی کالا :

شارژر همراه «آکی» مدل «PB-N41» که از پلاستیک ساخته شده است، به‌راحتی در دست و جیب جای می‌گیرد. باتری آن ظرفیتی برابر با 5000 میلی‌آمپر ساعت دارد. در پاوربانک PB-N41 آکی یک درگاه خروجی USB تعبیه شده است که شدت‌جریانی که از آن گرفته می‌شود، برابر با 2.1 آمپر است. این مقدار برای شارژ بسیاری از گوشی‌های موبایل و هدست‌های بلوتوث، پخش‌کننده‌های همراه و دستگاه‌های مشابه مناسب است؛ ضمن اینکه با این مقدار، باتری تبلت‌ها هم شارژ می‌شوند. وزن 118گرمی آن بسیار مطلوب افرادی است که می‌خواهند باری که حمل می‌کنند خیلی سنگین نشود. طول و عرض آن به ترتیب 9 و 4.3 سانتی‌متر است.

در ساخت پاوربانک PB-N41 از تکنولوژی «Aipower» بهره گرفته شده است که به سریع و امن شارژشدن دستگاه شما کمک زیادی می‌کند. باتری پاوربانک را می‌توان از طریق درگاه microUSB شارژ کرد. برای این منظور کافی است به کمک کابل microUSB، آن را به شارژر یا دستگاهی مجهز به درگاه microUSB وصل کنید. شارژ باقی‌مانده در باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی پاوربانک PB-N41 از طریق نشانگرهای LED روی بدنه‌ی آن تشخیص داده می‌شود. پاوربانک PB-N41 به‌دلیل کم‌حجم بودن، به‌آسانی حمل می‌شود و برای افرادی که جای کمی برای حمل پاوربانک دارند، بسیار مناسب است.

 

مقداد ای تی:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد : 22 × 43 × 90 میلی‌متر
  • وزن : 118 گرم
  • جنس بدنه : پلاستیک

مشخصات فنی

  • ظرفیت اسمی : 5000 میلی آمپر
  • نوع باتری : لیتیوم
  • نشانگر LED : دارد
  • ورودی برق : 5.0ولت 2.1 آمپر
  • خروجی برق : 5.0 ولت, 2.1 آمپر
  • مناسب برای : انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها

مزایا

  • شدت جریان خروجی در مجموع: 2.1 آمپر
  • دارای تکنولوژی Aipower
  • شارژ شدن سریع پاوربانک , امکان شارژ تبلت , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل

 

ایده برتر پارسیان :

شارژر همراه آکی مدل PB-N41 یک انتخاب ایده آل برای کاربران عادی موبایل است و کارایی بالایی برای مصارف روزمره دارد. این پاوربانک از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و به یک پورت خروجی مجهز می باشد. از جمله ویژگی های کاربردی پاوربانک آکی Aukey PB-N41 با ظرفیت 5000 میلی آمپر باید به ابعاد جمع و جور و وزن سبک آن اشاره کرد که باعث شده تا بتوان آن را یک پاور بانک جیبی دانست! این شارژر همراه با انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه سازگار است و سرعتی مناسب هم در شارژدهی به دستگاه های دیگر و هم در شارژگیری را ارائه می دهد. 

ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک گوشی موبایل آکی PB-N41 برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است. این پاور بانک قادر به شارژ کردن یک بار آیفون 7، یک بار نکسوس 6P، یک بار شارژ کردن گلکسی S7 و 0.5 بار شارژ کردن آیپد مینی است. به طور میانگین می توان از پاور بانک 5 هزار آکی PB-N41 برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند بهره برد؛ اما تعداد دفعاتِ دقیق شارژدهی آن به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. این پاور بانک برای شارژ کردن دیگر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، هدفون بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... نیز کارایی دارد.

بر روی بدنه پاوربانک گوشی آکی مدل Aukey PB-N41 چهار نشانگر LED تعبیه شده که هر یک از آنها نشان دهنده 25 درصد شارژ باتری پاور بانک هستند. از طریق این نشانگرها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری شارژر همراه مطلع شده و برای استفاده از آن در ادامه طول روز برنامه ریزی کنید. لازم به ذکر است که پاور بانک جیبی ارزان آکی PB-N41 از طریق پورت MicroUSB با شدت جریان ورودی 2.1 آمپر شارژ می شود و سرعت شارژگیری قابل توجهی دارد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی