نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی جی پلاس GPLUS GTV-65KU821S

محمد کمالی | سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ب.ظ

این اواخر شاهد پیشرفت چشمگیر برند‌های داخلی در عرضه‌ی لوازم خانگی با کیفیت بوده‌ایم. این محصولات جدید با در نظر گرفتن نیاز‌های اساسی خانواده و تأثیر مستقیمی که بر کیفیت زندگی خانوار دارند، طراحی و عرضه شده‌اند. یکی از ضروری‌ترین لوازم هر خانه‌ای، برخورداری از تلویزیون هوشمند است. بدون تلویزیون، خانه ناقص به نظر می‌رسد و کمتر شباهتی به محل زندگی خانواده خواهد داشت. بدون شک با پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به آگاهی و دنبال کردن اخبار جدید و همچنین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های روز دنیا در کنار بهره‌مندی از موبایل، لپ‌تاپ و ... تلویزیون‌های هوشمند نقش پر رنگ‌تری نسبت به قبل در زندگی افراد بازی می‌کنند. در اینجا قصد داریم تا تلویزیون هوشمند 65 اینچ UHD 4K جی‌پلاس مدل 65KU721S را به عنوان یک گزینه‌ی مناسب برای خرید تلویزیون هوشمند به شما معرفی کنیم:

 

دیجی کالا:

مدل « GTV-65JU821S» از سری تلویزیون‌های 65 اینچی برند جی پلاس (Gplus) است. این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Ultra HD - 4K ، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. این تلویزیون به همراه یک ریموت کنترل طراحی شده است که کارایی بسیاری دارد. این تلویزیون مجهز به اسپیکر با توان خروجی 20 واتی است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به اندروید نسخه 6 آن اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-65JU821S سایز 65 اینچ 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI دارد. با استفاده از درگاه USB می‌توانید فلش یا هاردتان را به تلویزیون متصل کنید. این مدل به شما قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را می‌دهد. این مدل برای افرادی که قصد تهیه تلویزیون برای فضای بزرگ را دارند گزینه مناسبی است.

 

تکنو لایف :

در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت بسیاری از برندهای داخلی در عرضه محصولات مختلف بوده‌ایم. یکی از ضروری‌ترین لازمه هر خانه‌ای تلویزیون است؛ بدون تلویزیون خانه تقریباً ناقص به نظر می‌رسد و شباهت کمتری به محل زندگی خواهد داشت. بدون تردید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به استفاده از کالاهای دیجیتال مانند موبایل، لپ‌تاپ و ... تلویزیون‌های هوشمند نقش پررنگ‌تری نسبت به قبل دارند تا افراد بتوانند از بازی‌کردن، پیگیری اخبار، تماشای فیلم سینمایی و سریال‌ها لذت کافی را ببرند. تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل 65KE821S سایز 65 اینچ یکی از پرچمداران برند جی پلاس در دسته تلویزیون‌ها به‌حساب می‌آید که از مشخصات خوبی بهره گرفته است. 

 

ایده برتر پارسیان :

تلویزیون جی پلاس GTV-65KU821S یکی از تلویزیون های 65 اینچی موجود در بازار است که برای استفاده در اتاق ها و سالن های بزرگ می توان بر روی آن حساب باز کرد! این تلویزیون از نوع هوشمند بوده و به وای فای و بلوتوث مجهز است! با خرید تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-65KU821S و استفاده از آن می توانید تمام شبکه های تلویزیونی داخلی را بدون نیاز به تهیه دستگاه گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه دریافت کنید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Ultra HD 4K است و بالاترین لذت از تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مورد علاقه تان را برای شما به ارمغان می آورد! 

اگر از علاقه مندان تماشای فیلم های سینمایی و انجام بازی های گرافیکی با بالاترین کیفیت هستید، تلویزیون ال ای دی جی پلاس GTV-65KU821S برای شما ساخته شده است! این تلویزیون دارای صفحه تخت با تکنولوژی LED است و از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل بهره می برد. بنابراین با استفاده از این تلویزیون می توانید از تصاویری با کیفیتِ ULTRA HD 4K لذت ببرید! همچنین تلویزیون 65 اینچ جی پلاس GTV-65KU821S از قابلیت هایی مانند ارتقاء کیفیت تصویر، زاویه دید وسیع و پشتیبانی از طیف رنگی گسترده برخوردار است و تصاویری طبیعی و شفاف را ارائه می دهد. به این ترتیب شما می توانید علاوه بر تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی با بهترین کیفیت، کنسول بازی 4K خود را نیز به این تلویزیون متصل کرده و اوج هیجان و لذت از انجام بازی های روز را تجربه کنید! تلویزیون ال ای دی جی پلاس Gplus GTV-65KU821S در دسته تلویزیون های هوشمند جای دارد و به وای فای و بلوتوث مجهز است. به این ترتیب این تلویزیون از اتصال وایرلس به طور کامل پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های این تلویزیون می توان به کنترل سایر لوازم صوتی با کنترل تلویزیون (CEC)، قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به Air Mouse از طریق دستیار هوشمند جی پلاس و پشتیبانی از تکنولوژی Time Shift (جابجایی زمان تصویرِ در حال پخش از شبکه های تلویزیونی) اشاره کرد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی