نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید کنسول تلفن سانترال گرند استریم GRANDSTREAM GXP2200EXT

محمد کمالی | سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ

GXP2200EXT یکی از تجهیزاتی است که جهت توسعه و کنترل تماسهای افراد و مشاغل با تعداد تماس بسیار بالا به کار میرود. این ماژول با متصل شدن به دستگاه تلفن میتوان توان مدیریتی و کنترل تماس ها و داخلی ها را برای کاربر بالا ببرد. در اینجا به بررسی این کنسول تلفن می پردازیم :

 

ایده آل گستر :

ماژول توسعه یا کنسول تلفن گرند استریم GXP2200EXT یکی از محصولات شرکت استریم است که توسط شرکت آیده آل گستر ارائه می‌شود. این ماژول برای شرکت‌هایی که به دنبال راحتی و کیفیت هستند گزینه بسیار مناسبی است. چرا که این دستگاه می‌تواند مدیریت و کنترل تماس‌ها را با انعطاف‌پذیری مثال‌زدنی انجام دهد. ماژول GXP2200EXT یک دستگاه توسعه‌دهنده اضافی است که بهره‌وری و کارآیی را در داخل شرکت‌ها افزایش می‌دهد. ماژول تلفن GXP2200EXT با تلفن‌های تحت شبکه گرند استریم مدل‌های GXP2140 ، GXV3240 و GXP2170 کاملا سازگار است و به عنوان یک کنسول اضافی برای این دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

کنسول تلفن GXP2200 برای مشاغلی کاربرد دارد که از حجم تماس بالایی برخوردار هستند و کنترل تماس‌ها برای آنها سخت است. اما با وجود این کنسول گرند استریم جای نگرانی نخواهد بود. چرا که با هزینه کمتر، بازدهی بالاتری به همراه خواهد داشت. کنسول GXP2200 امکانات زیادی از قبیل انتقال تماس، پشت خطی، شماره‌گیری سریع، و کنفرانس دارد. ماژول GXP2200 برای منشی شرکت کاربرد بیشتری دارد. چرا که با استفاده از این کنسول تلفن می‌تواند تعداد زیادی از تماس‌های دریافتی را با نظارت کامل و دقیق کنترل کند.

 

ایمن ارتباط :

کنسول گرنداستریم مدل GXP2200EXT شامل 20 کلید 2 رنگ در 2 ردیف می باشد که نهایتا با تعویض صفحه 40 کلید را برای مانیتور کردن داخلی ها به شما نشان می دهد. به هر گوشی مدل GXV3240 و یا GXP2140 می توانید تا 4 ماژول توسعه اضافه نمایید و نهایتا 160 کلید BLF را در اختیار شما قرار می دهد.  کلید های این ماژول توسعه می تواند برای کاربردهای مختلفی از جملهBLF ،BLA ،SCA ،Call Park ،Call Pickup ،Speed Dial ،Intercom ،Conference ، Transfer و Forward استفاده شود.

  • GXP2200 ماژول توسعه یا اکسپنشن ماژول گرنداستریم برای افزایش کلید های BLF در تلفن های IP گرنداستریم
  • شامل 20 کلید 2 رنگ در 2 ردیف که نهایتا با تعویض صفحه 40 کلید را برای مانیتور کردن داخلی ها ارائه میدهد
  • قابلیت اضافه کردن 4 ماژول توسعه و نهایتا 160 کلید BLF به هر گوشی
  • تلفن های سازگار : gxp2140/gxp2170/gxv3240

 

ایده برتر پارسیان :

کنسول تلفن سانترال گرند استریم Grandstream GXP2200EXT با طراحی ظاهری جذاب و شیک و مجهز بودن به صفحه نمایش LCD به یکی از کنسول های پرطرفدار برای کاربران تلفن های تحت شبکه گرند استریم تبدیل شده است! این ماژول با تلفن های آی پی گرند استریم در مدل های GXP2140، GXP2170 و GXV3240 سازگار است و به 20 دکمه قابل برنامه ریزی دوگانه مجهز است. با استفاده از این کنسول می توانید تعداد 40 شماره داخلی و خارجی مورد نظر خود را جهت برقراری تماس سریع و بررسی اشغال یا آزاد بودن آنها ذخیره کرده و به کیفیتی عالی در مدیریت تماس های خود دست یابید. امکان جابجایی بین دو صفحه به صورت مجازی، قابلیت اتصال چهار ماژول گرند استریم GXP2200EXT به یکدیگر به صورت زنجیره ای (با پشتیبانی از 160 شماره) و پشتیبانی از امکان برگزاری کنفرانس و انتقال تماس از دیگر ویژگی های کنسول سانترال گرند استریم مدل GXP2200EXT به شمار می آید.

امکانات تلفن:

  • تعداد خطوط : دارای 20 کلید دوگانه
  • دستگاه های سانترال سازگار : تلفن های تحت شبکه گرند استریم مدل های GXP2140، GXP2170 و GXV3240

سایر مشخصات:

  • امکانات دیگر : دارای صفحه نمایش LCD، مجهز به چراغ های دو رنگ (سبز و قرمز)، مجهز به دو صفحه مجازی، قابلیت ذخیره 40 شماره، امکان اتصال چهار ماژول به یکدیگر برای افزایش تعداد شماره ها به 160 عدد، سازگاری با قابلیت های BLA/SCA، BLF، Call Park/Pick-up، برگزاری کنفرانس و...
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی