نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

مشخصات رم سرور اچ پی ای HPE 16GB (1X16GB) SINGLE RANK X4 DDR4-2666

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ق.ظ

رم های سری جدید HPE با سرعت 2666 MT/s ،66 درصد سریعتر نسبت به رم های نسل قبلی خود یعنی رم های 2400 MT/s در سرورهای Gen10 عمل می کنند. اضافه شدن ویژگی هایی برای تشخیص و اصلاح خطاهای پیشرفته و بهبود بخشی به عملکرد فراهم شده، که باعث کاهش خرابی و کاهش هزینه ی انرژی مصرفی میشود. ویژگی جدید Fault Tolerance HPE در تصحیح خرابی دستگاه های DRAM تأثیر بسزایی دارد، در حالی که اجازه می دهد حافظه باقیمانده برای برنامه ها با سرعت کامل اجرا شوند. HPE Integrated Lights  از سیستم مدیریت از راه دور استفاده می کند تا دسترسی سریع به پیام ها و ارور های مربوط به مشکلات مرتبط با حافظه را فراهم کند. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر رم سرور اچ پی ای HPE 16GB (1X16GB) SINGLE RANK X4 DDR4-2666 می پردازیم :

 

اچ پی :

رم های سری جدید HPE با سرعت۲۶۶۶ MT/s ، ۶۶ درصد سریعتر نسبت به رم های نسل قبلی خود یعنی رم های ۲۴۰۰ MT/s در سرورهای Gen10 عمل می کنند.

اضافه شدن ویژگی هایی برای تشخیص و اصلاح خطاهای پیشرفته و بهبود بخشی به عملکرد فراهم شده، که باعث کاهش خرابی و کاهش هزینه ی انرژی مصرفی میشود.

ویژگی جدید Fault Tolerance HPE در تصحیح خرابی دستگاه های DRAM تأثیر بسزایی دارد، در حالی که اجازه می دهد حافظه باقیمانده برای برنامه ها با سرعت کامل اجرا شوند.
HPE Integrated Lights  از سیستم مدیریت از راه دور استفاده می کند تا دسترسی سریع به پیام ها و ارور های مربوط به مشکلات مرتبط با حافظه را فراهم کند.

 

مای اچ پی :

رم سرور اچ پی با پارت نامبر 805349-B21 مدل HP 16GB Single Rank x4 DDR4-2400 Registered Memory Kit دارای مشخصات ذیل می باشد :
PRODUCT DETAILS:
- HPE 16GB (1X16GB) PC4-19200 DDR4-2400MHZ SDRAM - SINGLE RANK X4 CL17 ECC REGISTERED 288-PIN RDIMM MEMORY MODULE

PRODUCT NAME: 16GB DDR4 SDRAM MEMORY MODULE
PRODUCT TYPE: RAM MODULE
PART NUMBER: 805349-B21
MANUFACTURER: HPE

TECHNICAL INFORMATION:
- MEMORY SIZE: 16GB
- MEMORY TECHNOLOGY: DDR4 SDRAM
- NUMBER OF MODULES: 1 X 16GB
- MEMORY SPEED: 2400 MHZ
- MEMORY STANDARD: DDR4-2400/PC4-19200
- SIGNAL PROCESSING: REGISTERED
- RANK FEATURES: SINGLE RANK X4
- ERROR CHECKING: ECC
- CAS LATENCY: CL17
- PIN COUNT: 288-PIN
- VOLTAGE: 1.2V
- FORM FACTOR: RDIMM

 

ایده برتر پارسیان :

برای دستیابی به سرعتی قابل توجه در اجرای پردازش های سرور، استفاده از یک حافظه رم قوی و کارآمد امری ضروری است! حافظه رم وظیفه ذخیره موقت دیتاهای مورد نیاز پردازنده سرور برای انجام پردازش ها را برعهده دارد و نقش زیادی در دسترسی سریع به اطلاعات دارد. به طور کلی پس از پردازنده، می توان حافظه رم را مهم ترین قطعه سخت افزاری سرور دانست. اگر قصد راه اندازی سرور HPE Gen10 را دارید، رم سرور اچ پی ای HPE 16GB (1x16GB) Single Rank x4 DDR4-2666 انتخابی ایده آل برای استفاده بر روی آن خواهد بود! این حافظه رم یکی از رم های DDR4 موجود در بازار است که از یک ماژول 16 گیگابایتی تشکیل شده است. فرکانس عملکرد مموری سرور اچ پی ای HPE 16GB DDR4-2666 برابر با 2666 مگاهرتز است و از این جهت می توان از آن در کنار پردازنده های قدرتمند اینتل استفاده کرد. در این حالت سرور توان تحمل بار کاری زیاد و اجرای پردازش های سنگین را خواهد داشت.

مشخصات فنی:

  • سرعت حافظه : 2666 مگاهرتز
  • نوع حافظه رم : DDR4
  • ظرفیت حافظه رم : 16 گیگابایت
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی