نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی کارت شبکه سرور اچ پی ای HPE INFINIBAND EDR 100GB 1-PORT 841QSFP28

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۳ ق.ظ

کارت شبکه سرور HPE INFINIBAND EDR 100GB 1-port 841QSFP28 از سری کارت شبکه هایی می باشد که در سرور های نسل دهم و نهم اچ پی به دلیل کارایی مطلوب توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل کارت شبکه با بسیاری از پارت نامبرهای سرورهای نسل دهم HPE توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. این مدل که در دسته بندی FLR کارت های شبکه سرورهای اچ پی قرار می گیرد، بر روی اسلات مخصوص FLR که بر روی مادربرد سرور های اچ پی وجود دارد قابل نصب می باشد. این کارت شبکه سرور دارای یک پورت LAN با سرعت 100Gb و نوع پورت آن نیز Gigabit Ethernet می باشد. برای نقد بیشتر این محصول اقدام به بررسی سایت های مختلف کردیم اما به جز سایت ایده برتر پارسیان سایتی را جهت معرفی و خرید این محصول یافت نکردیم :

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه :

کارت شبکه سرور HPE InfiniBand EDR 100Gb 1-port 841QSFP28 برای استفاده بر روی سرورهای HPE ProLiant XL و HPE ProLiant DL Gen9 and Gen10 عرضه شده و کارایی بالایی در شبکه های پرسرعت و پرترافیک دارد. این کارت شبکه سرور بالاترین میزان سرعت همراه با کمترین میزان تأخیر (کمتر از چند میکرو ثانیه) در انتقال اطلاعات را به ارمغان می آورد و از نرخ انتقال دیتای 100 گیگابیت بر ثانیه بهره می برد. از این جهت می توان آن را برای استفاده بر روی سرورهای نیازمند به محاسبات سنگین و پیچیده کاملاً مناسب دانست. کارت شبکه سرور اچ پی ای HPE InfiniBand EDR 100Gb 1-port 841QSFP28 از قابلیت Offloading برخوردار است که باعث کاهش بار کاری پردازنده سرور می شود.

در کارت شبکه اچ پی ای مدل HPE InfiniBand EDR 100Gb 1-port 841QSFP28 از تکنولوژی Mellanox ConnectX-5 استفاده شده است. این کارت شبکه با سوئیچ های Mellanox EDR InfiniBand و Mellanox FDR InfiniBand سازگار است و عملکردی سریع و با کیفیت در شبکه های بزرگ دیتا سنترها از خود نشان می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کارت شبکه دارای یک پورت از نوع QSFP28 است و از پروتکل IBTA Specification 1.3 پشتیبانی می کند. ضمن اینکه این کارت شبکه از فناوری InfiniBand برخوردار است که نقش زیادی در ارتقای سرعت و کاهش تأخیر در انتقال اطلاعات بین سرور و شبکه (و بالعکس) دارد. در مجموع با توجه به قیمت کارت شبکه سرور اچ پی ای HPE InfiniBand EDR 100Gb 1-port 841QSFP28، میزان کارایی آن را باید عالی و کاملاً ایده آل دانست.

کارت شبکه اچ پی ای مدل HPE InfiniBand EDR 100Gb 1-port 841QSFP28 از رابط های PCI Express 3.0 x16 پشتیبانی می کند و با فرم فاکتور Low Profile عرضه شده است. همچنین این کارت شبکه دارای ابعاد 177.8 * 215.9 * 50.8 و وزن 450 گرم است. در کل برای نصب این کارت شبکه بر روی سرور خود کار سختی پیش رو نخواهید داشت! لازم به ذکر است که این کارت شبکه با پارت نامبر 872725-B21 روانه بازار شده است.

مشخصات فنی:

  • سرعت انتقال اطلاعات : 100 گیگابیت بر ثانیه
  • کانکتور : QSFP28

پورت اتصال:

  • تعداد پورت : یک پورت
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی