نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مودم روتر وایرلس نتیس NETIS DL4311

محمد کمالی | سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۲۲ ق.ظ

مودم netis DL4311 یک مودم ADSL وایرلس بوده که دارای پهنای باند ۱۵۰ مگابیتی و ۴ عدد پورت LAN صدمگابیتی است. آنتن آن از نوع ۵dB ثابت بوده و قابل تعویض با مدل دیگری نمی باشد اما این دستگاه پوشش بسیار خوبی ایجاد میکند. این مدل ها در قسمت وایرلس از آخرین استاندارد های امنیت مانند WPA2 بهره می برند. توانایی کار با سیستم عامل های مختلف را دارا بوده و به راحتی تنظیم می شوند و با تمامی سرویس دهندهای اینترنت در ایران سازگار هستند. کیفیت ساخت خوب و قیمت بسیار مناسب آنرا به گزینه ای در خور توجه برای کسانی که میخواهند با کمترین هزینه صاحب یک شبکه بیسم شوند، تبدیل کرده است. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم :

 

دیجی کالا :

مودم DL4311 شرکت نتیس یک مودم روتر بسیار جمع‌و‌جور و خوش‌ساخت است که می‌تواند محدوده‌ی قابل قبولی را تحت پوشش خود قرار‌دهد. مودم-روتر DL4311 با به‌کارگیری درگاه پرسرعت +ADSL2 به اینترنت متصل می‌شود و قادر است با استفاده از یک آنتن 5 دسی‌بلی، یک شبکه بی‌سیم داخلی با کارآیی بسیار بالا همراه با سرعت 150 مگابیت در ثانیه را برای شما فراهم سازد. این مودم دارای چهار پورت شبکه (RJ-45) است که می‌توان با استفاده از آن‌ها به‌صورت هم‌زمان، چهار دستگاه دیگر را از طریق کابل شبکه و به صورت باسیم به اینترنت یا شبکه متصل کرد و یکی از آنها از WAN نیز پشتیبانی میکند. لازم به ذکر است که مودم‌های سری N محدوده عملکرد (برد) و پهنای باندی در حدود 3 برابر بیشتر از مدل‌های سری G دارند. DL4311 توانایی کار با سیستم‌عامل‌های مختلف را دارد و به‌راحتی تنظیم می‌شود، کار کردن با آن آسان است و با تمامی سرویس‌دهندگان اینترنت در ایران سازگار است.

 

ایده برتر پارسیان :

با خرید مودم روتر بی سیم نتیس مدل DL4311 یک شبکه داخلی پرسرعت و کارآمد را در منزل یا اداره محل کارتان ایجاد کنید و از اینترنت ADSL بهره مند شوید! این مودم روتر به سه پورت RJ-45، یک پورت RJ-45 WAN/LAN و یک پورت RJ-11 مجهز است و امکان اتصال باسیم و بی سیم دستگاه های مورد نظر شما به اینترنت را فراهم می آورد. مودم روتر وایرلس نتیس Netis DL4311 از درگاه پرسرعت ADSL2+ برای اتصال به اینترنت بهره می برد. از جمله ویژگی های این مودم روتر می توان به ابعاد جمع و جور، امنیت بالا، سازگاری با سیستم عامل های مختلف، مجهز بودن به یک آنتن، سرعت ارتباط وایرلس 150 مگابیت بر ثانیه و برد بسیار مطلوب اشاره کرد.

مشخصات کلی:

  • رنگ : سفید
  • ابعاد : 183*125.2*30.72 میلی متر
  • سیستم عامل سازگار : Windows, Mac

مشخصات فنی:

  • نوع ADSL : ADSL2+
  • تعداد آنتن : یک عدد
  • سرعت : حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه
  • Router : دارد
  • فرکانس پایه : 2.4-2.4835 گیگاهرتز

پورت اتصال:

  • پورت اتصال : یک پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN، سه پورت اترنت RJ-45، دارای پورت RJ-11
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی