نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت و خرید مادربرد ایسوس ASUS TUF B360-PRO GAMING

محمد کمالی | سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۱۸ ق.ظ

مادربرد TUF B360-PRO GAMING از سری مادربرد های گیمینگ ساخت شرکت ایسوس است و با سوکت LGA 1151، از پردازنده های اینتل  Core نسل 8 و 9، Pentium  و Celeron پشتیبانی می کند. دارای 4 اسلات با ساختار 2 کاناله برای حافظه  DIMM است که تا 64 گیگابایت رم DDR4 تا فرکانس 2666 مگاهرتزرا پشتیبانی می کند. مادربرد TUF B360-PRO GAMING دارای پورت پر سرعت USB 3.1 Gen 2 با سرعت انتقال اطلاعات تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه است. همچنین این مادربرد با داشتن دو اسلات M.2 با رابط PCIe 3.0 X4 امکان انتقال دیتا، تا سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه را به شما می دهد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم :

 

دیجی کالا :

مادربرد «TUF B360-PRO GAMING» محصولی از برند تایوانی «ایسوس» (ASUS) است. این مادربرد برای پردازنده‌های نسل هشتم شرکت «اینتل» (Intel) تولید شده‌است. از مشخصات اصلی این مادربرد باید به سوکت پردازنده‌ی LGA 1151 و چیپ‌ست B360 آن اشاره کرد. روی مادربرد TUF B360-PRO GAMING چهار عدد اسلات برای نصب رم وجود دارد و حداکثر می‌توان 64 گیگابایت رم DDR4 را روی آن نصب کرد. می‌توانید روی این مادربرد رم‌هایی با فرکانس 2666/2400/2133 مگاهرتز را به کار بگیرید. چهار عدد اسلات PCIe x1 برای نصب کارت‌های توسعه، ماژول شبکه‌ی بی‌سیم و ... در مادربرد TUF B360-PRO GAMING فراهم است. سازنده این مادربرد با قرار دادن دو اسلات M.2 سعی کرده تا سطح کیفی محصول را افزایش دهد. یکی از اسلات‌های M.2 حداکثر از ماژول‌های سایز 2280 پشتیبانی می‌کند و در دیگری، حداکثر می‌توان ماژول 22110 نصب کرد. ایسوس در این مادربرد از قطعاتی با استاندارد نظامی Military-Grade TUF استفاده کرده و در بخش‌های LAN، چوک‌ها، خازن‌ها و ماسفت‌ها شاهد استفاده از قطعات بسیار باکیفیتی هستیم. در پنل پشتی مادربرد، یک عدد از پورت‌های HDMI، D-SUB، PS/2 combo، LAN و USB 3.1 Gen 2 Type-A، یک عدد USB 3.1 Type-C و چهار عدد USB 2.0 مشاهده می‌شود. این مادربرد دارای مشخصات خوبی برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری است.

 

کیمیا انلاین :

سری ASUS TUF B360-PRO GAMING LGA 1151 Motherboard مدل جدید مادربردهای قدرتمند شرکت ایسوس می باشد که از جدیدترین و قدرتمندترین فناوری ها و امکانات روز دنیا بهره می برد که علاوه بر دریافت استانداردها و گواهی نامه های معتبر، جوایز متعددی نیز در زمینه طراحی و عملکرد دریافت کرده است. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به پشتیبانی از پردازنده های اینتل از خانواده Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron، پشتیبانی از حافظه رم، پشتیبانی از تکنولوژی های روز دنیا، استاندارد کامل و طراحی زیبا نام برد.

 

ایده برتر پارسیان :

مادربرد ایسوس Asus TUF B360-PRO GAMING را با توجه به مشخصاتی مانند پشتیبانی از پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات برای نصب حافظه های رم DDR4 2133/2400/2666 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت، پشتیبانی از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان، قابلیت نصب هاردهای SSD از طریق دو کانکتور M.2 و بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته اینتل و ایسوس یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی سیستم های گیمینگ دانست! این مادربرد از سیستم خنک کنندگی قدرتمندی بهره می برد و به طور کامل از قطعات نصب شده بر روی آن محافظت می کند. ضمن اینکه مادربرد مخصوص بازی ایسوس TUF B360-PRO GAMING از قابلیت نورپردازی Aura Sync برخوردار است که تجربه ای لذت بخش و دلنشین را از انجام بازی برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی:

  • اسلات های توسعه : 4 x PCIe 3.0/2.0 x1
  • تعداد رابط ساتا (Sata) : شش کانکتور ساتا 3.0، دو کانکتور M.2
  • تعداد کانال صدا : 8 کانال
  • مشخصات گرافیکی : پشتیبانی از پردازنده گرافیکی تجمیع شده: Integrated Graphics Processor- Intel® HD Graphics دارای دو اسلات جهت نصب کارت گرافیک: PCI Express x16
  • چیپ : Intel B360
  • کانکتور : کانکتور Chassis Fan دو عدد، کانکتور برق اصلی 24 پبن EATX یک عدد، کانکتور برق 8 پین EATX یک عدد، پورت COM یک عدد، هدر S/PDIF یک عدد، هدر نورهای RGB یک عدد، جامپر Clear CMOS یک عدد
  • بلوتوث : ندارد 

حافظه RAM:

  • تعداد اسلات رم : 4 عدد
  • ظرفیت حافظه RAM : 64 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4

پردازنده:

  • سوکت پردازنده : Intel LGA 1151
  • نوع پردازنده : intel

امکانات ارتباطی:

  • پورت اتصال : پورت PS/2 (یک عدد کمبو)، پورت USB 3.1: یک عدد، پورت USB 2.0: چهار عدد، پورت USB Type-C: یک عدد، دارای پورت های VGA، HDMI، LAN جک 3.5 میلی متری: 3 عدد
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی