نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی و خرید پاوربانک شیائومی XIAOMI PLM03ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر

محمد کمالی | سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۵۱ ق.ظ

یکی از کمپانی هایی که در زمینه تولید لوازم جانبی فعالیت چشمگیری داشته، برند شیائومی است. پاوربانک جدید 10000 میلی آمپر مدل mi pro شیائومی، یکی از محصولات این کمپانی است. این پاور بانک به گونه ای طراحی شده است که ضخامت آن در مقایسه با نسخه قبلی 42 درصد کاهش یافته است. پاوربانک شیائومی، یکی از بهترین پاور بانک هایی است که از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع پشتیبانی می کند. در ادامه مطالب به نقد و بررسی پاوربانک شیائومی XIAOMI PLM03ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر در سه سایت معتبر می پردازیم :

 

دیجی کالا :

شارژر همراه «شیاومی» مدل «PLM03ZM» دارای باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت است و قادر است یک دستگاه را با درگاه USB خروجی خود شارژ کند. از ویژگی‌های برجسته در این شارژ همراه شیاومی (Xiaomi) می‌توان به تکنولوژی شارژ سریع QC 3.0 اشاره کرد که باعث می‌شود در وقت شما صرفه‌جویی شود. شدت‌جریانی که از این درگاه می‌توان گرفت برابر با 2.4 آمپر است. این پاوربانک از طریق نشانگر LED روی بدنه خود کاربر را از میزان شارژ باقی‌مانده در باتری لیتیوم پلیمری باخبر می‌سازد. پاوربانک 10000 میلی آمپرساعتی PLM03ZM از آلومینیوم پوشانده شده و محکم و بادوام ساخته شده است. وزن آن 270 گرم است و حدود 13 سانتی‌متر عرض و 7.5 سانتی‌متر طول دارد و به دلیل ضخامت کم در حدود یک سانتی‌متر در فضاهای کوچک در کیف جای می‌گیرد. شارژر همراه PLM03ZM از درگاه USB-C برخوردار است و باتری آن از طریق این درگاه شارژ می‌شود. برای شارژ شدن باتری آن اگر به توان 18 وات وصلش کنید طی حدود چهار ساعت و اگر به 10 وات وصل کنید در عرض تقریبا 6 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. بهتر است بدانید این محصول شیاومی در برابر افزایش جریان، ولتاژ و اتصال کوتاه و شارژ شدن بیش‌ازحد مقاوم است چون در ساختار داخلی آن مدارهایی برای این کار در نظر گرفته شده است. 

 

شیائومی شاپ : 

پاوربانک جدید ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شیائومی نسخه پرو، به گونه ای طراحی شده است که ضخامت آن در مقایسه با نسخه قبلی ۴۲ درصد کاهش یافته است. این پاور بانک از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند. بدین ترتیب به کمک شارژر استاندارد ۱۸ وات می توانید این پاوربانک را با سرعت بالا و در مدت تنها ۳٫۵ ساعت شارژ نمایید که در صورت شارژ کامل می توان با آن چهار مرتبه گوشی هایی نظیر آیفون ۶ را شارژ کرد.

باتری این پاور بانک از نوع باتری های  Yuanzhuang بوده که این نوع باتری ها برای شارژ دستگاه هایی همچون گوشی موبایل، تبلت، دوربین های دیجیتال بسیار مناسب هستند. همچنین دیوایسهای کوچکی مانند هدست بلوتوث و دستبند سلامتی شیائومی را هم می‌توان با این پاور بانک شارژ کرد. به عبارت دیگر، این پاور بانک شیائومی قابلیت شارژ گجت‌های کم‌مصرف را دارد که با دو بار کلیک کردن بر روی دکمه پاور، پاور بانک را وارد حالتی می‌‎کند که جریان شارژ دو ساعته مناسب این گونه دیوایسها ارائه می‌دهد.

در ساخت پاوربانک شیائومی از تکنولوژی CNC استفاده شده است. بدنه این پاوربانک جدید و فوق باریک از جنس آلیاژ آلومینیوم است که سطح آن طوری طراحی شده است که حمل آن را آسان می کند و از عرق کردن دست جلوگیری می کند و مقاوم در برابر خوردگی، اکسیداسیون و خط و خش می باشد. همچنین وجود ۹ مدار محافظ در این پاوربانک نه تنها موجب استفاده ایمن از دستگاه می شود، بلکه به افزایش کارآمدی شارژ و تخیله الکتریسیته و در نهایت شارژ مطمئن دستگاه ها کمک فراوانی می کند.

این دستگاه که مناسب برای استفاده های روزمره و شارژ مطمئن دستگاه های شما می شود دارای چهار نشانگر LED, یک پورت USB، یک کابل microUSB و یک تبدیل USB_C می باشد.

 

ایده برتر پارسیان :

پاوربانک شیائومی Xiaomi PLM03ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر از قابلیت شارژ سریع در هر دو حالت شارژدهی و شارژگیری پشتیبانی می کند و به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی USB Type C مجهز است. این پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و از قابلیت هایی مانند شارژ ایمن و تخصیص هوشمند شدت جریان بهره می برد. پاور بانک فست شارژ شیائومی PLM03ZM دارای بدنه آلومینیومی است و از وزن و ابعاد مناسبی برای حمل و جابجایی برخوردار می باشد.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 128*75*12.58 میلی متر
  • وزن : 223 گرم
  • دستگاه سازگار : موبایل، تبلت، دستگاه های دارای فناوری فست شارژ، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات باتری:

  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری : 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی:

  • نحوه نمایش میزان شارژ : نشانگر LED
  • جریان خروجی : 12V/1.5A, 9V/2A, 5V/2.4A
  • نوع درگاه شارژ : USB Type C
  • جریان ورودی : 12V/1.5A, 9V/2A, 5V/2A
  • ولتاژ خروجی : 12V/1.5A, 9V/2A, 5V/2.4A
  • ولتاژ ورودی : 12V/1.5A, 9V/2A, 5V/2A

پورت اتصال:

  • تعداد پورت : یک عدد
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی