نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مادربرد ایسوس ASUS PRIME X570-P

محمد کمالی | يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۰۸ ق.ظ

مادربرد ایسوس PRIME X570-P  نسل سوم پردازنده‌های موفق رایزن را با معماری جدید و پشتیبانی از نسل 4 PCIe Express معرفی کرد که سبب عملکرد بهتر و ایجاد پهنای باند بهتر درمقایسه‌با نسل قبل می‌شوند. همین امر برترین برند تولیدکننده مادربرد در جهان، یعنی ایسوس را واداشت تا مدل‌های متنوعی برای این نسل از پردازنده‌های AMD معرفی کند. در دامه مطالب به معرفی بیشتر این مادربرد می پردازیم :

 

دیجی کالا :

AMD نسل سوم پردازنده‌های موفق رایزن را با معماری جدید و پشتیبانی از نسل 4 PCIe Express معرفی کرد که سبب عملکرد بهتر و ایجاد پهنای باند بهتر درمقایسه‌با نسل قبل می‌شوند. همین امر برترین برند تولیدکننده مادربرد در جهان، یعنی ایسوس را واداشت تا مدل‌های متنوعی برای این نسل از پردازنده‌های AMD معرفی کند. این موضوع باعث شده که مادربرد PRIME X570-P جزو مادربردهای مبتنی بر AMD باشد. شرکت AMD برای مادربرد PRIME X570-P از 4 اسلات رم DDR4 بهره برده است. میزان فرکانس قابل پشتیبانی در این محصول برابر با 5100 مگاهرتز بوده که مقدار مناسبی به شمار می‌رود. قابل ذکر است که این مادربرد از معماری دوکاناله بهره می‌برد. فرم فاکتور مادربرد PRIME X570-P از نوع ATX بوده که که به راحتی می‌تواند توسط بسیاری از کیس‌ها پشتیبانی شود. در پنل پشتی این مادربرد درگاه‌های آن تعبیه شده که شامل دو عدد پورت PS/2 برای اتصال ماوس و کیبورد، ۶ عدد پورت USB 3.2 و ۲ عدد پورت USB 2.0 است. وجود درگاه‌ USB 3.2 روی این محصول باعث شده که از آن بتوان برای انتقال اطلاعات با سرعت زیاد بهره برد.

 

پرومیکس :

شرکت ایسوس یکی از بهترین مادربردهای AMD خود را روانه بازار کرده است.

این محصول از چیپست X570 بهره می برد. 

مادربرد ایسوس PRIME X570-P ، از مادربردهای جدید ای ام دی شرکت ایسوس می باشد. 

این محصول از تمامی پردازنده های رایزن شرکت AMD با سوکت AM4 پشتیبانی می کند. 

مادربرد ASUS PRIME X570-P از اولین مادربردهایی می باشد که دارای درگاه اتصال کارت گرافیک PCI Express 4.0 است. 

 

ایده برتر پارسیان :

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر قدرتمند براساس قطعات سخت افزاری AMD را دارید، مادربرد ایسوس مدل Asus PRIME X570-P انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این مادربرد از چیپست AMD X570 بهره می برد و با پردازنده های جدید نسل سوم رایزن سازگار است. همچنین این مادربرد به چهار اسلات رم مجهز بوده و از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت و فرکانس حداکثر 5100 مگاهرتز (با قابلیت اورکلاکینگ) پشتیبانی می کند. مجهز بودن به اسلات های PCIe 4.0 x16 و PCIe 4.0 x1، یک کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و شش پورت USB 3.1 سایر مشخصات این مادربرد را تشکیل می دهند. مادربرد کامپیوتر ایسوس مدل PRIME X570-P دارای سیستم خنک کننده براساس هوا و مایع بوده و به هدر RGB جهت نورپردازی مجهز است.

مشخصات فنی:

  • اسلات های توسعه : 3 x PCIe 4.0 x1
  • تعداد رابط ساتا (Sata) : شش رابط ساتا 3.0، یک کانکتور M.2
  • تعداد کانال صدا : هشت کانال
  • چیپ : AMD X570
  • کانکتور : کانکتور برق اصلی 24 پبن ATX , کانکتور برق 8 پین ATX , کانکتور برق 4 پین ATX، یک کانکتور 4 پین فن
  • بلوتوث : ندارد    

حافظه RAM:

  • تعداد اسلات رم : چهار عدد
  • ظرفیت حافظه RAM : حداکثر 128 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4

پردازنده:

  • سوکت پردازنده : AMD AM4
  • نوع پردازنده : AMD

امکانات ارتباطی:

  • پورت اتصال : پورت PS/2: یک عدد کومبو، پورت USB 3.1: شش عدد، پورت USB 2.0: دو عدد، دارای پورت های HDMI، LAN. جک 3.5 میلی متری: سه عدد
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی