نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید پاوربانک انکر ANKER POWERCORE FUSION با ظرفیت 5000 میلی آمپر

محمد کمالی | شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۰۳ ق.ظ

محصولات انکر در ابعاد و ظرفیت های گوناگون همواره نیاز مخاطبان خود را برطرف می‌کند. شرکت انکر یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان پاوربانک در عصر حاضر است و محصولات این شرکت همیشه توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. پاوربانک انکر مدل PowerCore Fusion یکی از تولیدات این شرکت است که ابعادی در حدود 90×90×25 دارد و وزنی معادل 186 گرم دارد که در نوع خود بسیار کوچک و سبک به حساب می‌آید. پاوربانک انکر به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که می‌تواند نیازهای شما را در طول روز برطرف سازد و دیگر نبود پریز برق را در مکان های متفاوت احساس نخواهید کرد. حضور دو عدد پورت خروجی در پاوربانک انکر مدل PowerCore Fusion این اجازه را به شما می‌دهد که دو تلفن هوشمند را به صورت همزمان شارژ کنید و به لطف حضور چراغ های LED موجود روی قاب محصول شما قادر خواهید بود تا از درصد تقریبی شارژ این دستگاه مطلع شوید. همچنین پاوربانک انکر به تراشه حفاظت چندگانه نیز مجهز شده است که دستگاه‌های الکترونیکی شما را از خطراتی مانند افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان وهمچنین افزایش دما حفظ می‌کند و به کمک تکنولوژی Power IQ امکان شارژ با سرعت بیشتر در این دستگاه فراهم شده، همچنین امکان شارژ این دستگاه به صورت مستقیم با استفاده از دوشاخه برق نیز امکان پذیر شده است. این محصول با کلاس وزنی سبک، همچنین ابعاد کوچک و ظرفیت مناسب باتری که فاکتورهای مهمی در انتخاب یک پاوربانک هستند را داراست و می‌تواند یک گزینه مناسب و کاربردی برای شما باشد. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم :

 

دیجی کالا :

شارژر 2 در 1: شارژر همراه قابل حمل با ظرفیت 5000 میلی آمپر و شارژر دیواری دوپورت در یک محصول . شارژ با سرعت بالا: در منزل در پریز برق و یا در حال حرکت دستگاه خود را شارژ کنید ، تکنولوژی های PowerKeam و VoltageBoost منحصر به فرد Anker اطمینان از اینکه همه دستگاه ها سریع ترین شارژ احتمالی خود را دریافت می کنند. شارژ کنید و حرکت کنید :این شارژر باتری داخلی موبایل شما و باتری داخلی PowerCore Fusion را از طریق یک منبع تغذیه شارژ میکنید. دارای پلاگین قابل انعطاف برای اطمینان از حمل هرچه راحتتر است.

 

دیجی جانبی :

با یک تیر دو نشان بزنید! شما با خرید شارژر همراه انکر مدل Fusion ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، می توانید هم پاور بانک داشته باشد و هم یک شارژر دیواری خوش ساخت! شما با خرید این محصول جذاب برند انکر می توانید آن را به پریز برق متصل نمایید و مانند یک شارژ دیواری؛ دستگاه خود را شارژ نمایید و یا اجازه دهید باتری تعبیه شده در بدنه آن شارژ شود و از آن به عنوان یک پاوربانک همراه استفاده نمایید. به لطف وجود دو تکنولوژی به روز PowerKeam و VoltageBoost در این محصول، شما می توانید تبلت یا گوشی هوشمند خود را به صورت فست شارژ یا شارژ سریع، شارژ نمایید. اگر یکی از نگرانی های شما در خرید این چنین محصولاتی، عدم سازگاری شارژ با باتری دستگاه شماست، باید این خبر خوش را به شما بدهیم که انکر اطمینان داده است، شارژر همراه مدل Fusion این برند، با تمامی دستگاه های موجود در بازار جهانی سازگار است.

 

ایده برتر پارسیان :

با خرید پاور بانک انکر PowerCore Fusion از یک پاور بانک و یک شارژر دو پورته به صورت هم زمان بهره مند شوید! این محصول دارای دو شاخه بوده و می توان آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کرد. در این حالت این پاوربانک کارایی شارژر را دارد و گوشی و دیگر دستگاه های مورد نظر را با برق شهری شارژ می کند. همچنین در مواقعی که پاور بانک گوشی موبایل انکر PowerCore Fusion به برق متصل نیست، می توان از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی باتری آن برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده کرد. وزن و ابعاد کم، سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال و شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف از دیگر ویژگی های این پاوربانک به حساب می آید.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 90*90*25 میلی متر
  • وزن : 186 گرم
  • دستگاه سازگار : موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر قابل حمل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...

مشخصات باتری:

  • نوع باتری : لیتیومی
  • ظرفیت باتری : 5000 میلی آمپر ساعت

مشخصات فنی:

  • نحوه نمایش میزان شارژ : نشانگر LED
  • جریان خروجی : در هنگام اتصال به پریز برق: 2.1 آمپر به ازای هر پورت در هنگام عدم اتصال به پریز برق: 3 آمپر به ازای هر پورت
  • نوع درگاه شارژ : MicroUSB، دارای دو شاخه جهت اتصال به پریز برق
  • جریان ورودی : 2 آمپر
  • ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
  • ولتاژ ورودی : 5.0 ولت

پورت اتصال:

  • تعداد پورت : دو پورت
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی