نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید فلش مموری سن دیسک مدل IXPAND SDIX30C GN6NN ظرفیت 32 گیگابایت

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ق.ظ

فلش‌مموری 64گیگابایتی «iXpand Mini» شرکت «سن‌دیسک» (SanDisk)، از دو رابط USB3.0 Type-A و لایتنینگ بهره می‌برد. اگر دچار مشکل کمبود فضا در دستگاه‌های دارای پورت لایتنینگ هستید، iXpand Mini به‌خوبی می‌تواند فضای امنی برای ذخیره‌‌ی اطلاعات شما فراهم سازد. به ‌کمک این محصول قادر به ذخیره‌سازی و انتقال فیلم و عکس‌های خود هستید. قسمتی از بدنه‌ی این فلش‌مموری از فلز تشکیل شده و قسمتی از آن پلاستیکی است. شرکت سن‌دیسک برای قسمت لایتنینگ این محصول یک درپوش پلاستیکی درنظر گرفته است که البته امکان گم‌شدن آن زیاد است. این فلش‌مموری با اغلب سیستم‌عامل‌های رایج سازگاری کامل دارد. پورت USB این محصول قادر است اطلاعات را تا سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد که البته این سرعت درعمل متفاوت و پایین‌تر است. شرکت سن‌دیسک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ذخیره‌سازی‌ اطلاعات است. اگر به ‌دنبال محلی امن برای اطلاعات ارزشمندتان هستید، iXpand Mini  گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم:

 

دیجی کالا :

محصول «iXpand Mini» شرکت «سن‌دیسک» (SanDisk)، یک فلش‌مموری 32گیگابایتی کارآمد و کاربردی خوش‌ساخت است. این فلش‌مموری از دو رابط USB3.0 Type-A و لایتنینگ بهره می‌برد. پورت USB این محصول قادر است اطلاعات را تا سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد که البته این سرعت درعمل متفاوت و پایین‌تر است. اگر دچار مشکل کمبود فضا در دستگاه‌های دارای پورت لایتنینگ هستید، iXpand Mini به‌خوبی می‌تواند فضای امنی برای ذخیره‌ اطلاعات شما فراهم سازد. به ‌کمک این محصول قادر به ذخیره‌سازی و انتقال فیلم و عکس‌های خود هستید. قسمتی از بدنه‌ی این فلش‌مموری از فلز تشکیل شده و قسمتی از آن پلاستیکی است. شرکت سن‌دیسک برای قسمت لایتنینگ این محصول یک درپوش پلاستیکی درنظر گرفته است که البته امکان گم‌شدن آن زیاد است. این فلش‌مموری با اغلب سیستم‌عامل‌های رایج سازگاری کامل دارد. شرکت سن‌دیسک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ذخیره‌سازی‌ اطلاعات است. 
 

دیجی پادرا :

فلش مموری سن دیسک 64گیگ مدل iXpand-SDIX30C راه‌حلی اید‌ه‌آل برای کاربران iPhone و iPad است که به فضای بیشتری نیاز دارند یا می‌خواهند عکس‌های یا ویدیو‌های ضبط ‌شده‌ی عزیزان خود را ذخیره کنند. این فلش مموری با برنامه‌ی iXpand پشتیبانی می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌سادگی عکس‌ها و ویدیوهای خود را انتقال دهد و فضای خالی iPhone و iPad خود را افزایش دهد. می‌توانید نرم‌افزار فوق را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا در صورت اتصال فلش مموری فوق به iPhone و iPad به‌صورت خودکار عکس‌های و ویدیو‌های موجود روی آن‌ را به فلش مموری کپی کند. 2 درگاه لایتنینگ و USB 2.0 برای این فلش مموری در نظر گرفته شده‌اند که درآن‌واحد می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. ازاین محصول می‌توانید در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل‌ ویندوز استفاده کنید. ظرفیت‌های 16، 32، 64 و 128 گیگابایت برای این مدل ارائه می‌شوند.

 

ایده برتر پارسیان :

فلش مموری سن دیسک مدل Ixpand SDIX30C GN6NN ظرفیت 32 گیگابایت برای صاحبان گوشی های آیفون وسیله ای کارآمد و پرکاربرد به حساب می آید! این فلش مموری 32 گیگابایتی در یک سمت دارای رابط USB 3.0 و در سمت دیگر دارای رابط لایتنینگ است و به آسانی می توان آن را به انواع آیفون و آیپد متصل کرد. همچنین این فلش مموری با تمام دستگاه های دارای پورت USB 3.0 نیز سازگار است و کارایی بالایی در انتقال فایل به دستگاه های مختلف دارد. از جمله ویژگی های فلش مموری با ظرفیت بالا سن دیسک Ixpand SDIX30C GN6NN می توان به طراحی ظاهری خلاقانه، کیفیت ساخت ایده آل و سرعت مطلوب در انتقال اطلاعات اشاره کرد.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 59.94*12.19*17.27 میلی متر
  • جنس بدنه : فلز و پلاستیک

مشخصات فنی:

  • سرعت انتقال اطلاعات : 90 مگابایت بر ثانیه
  • ظرفیت حافظه : 32 گیگابایت
  • نشانگر LED : ندارد    
  • نوع رابط : USB 3.0، لایتنینگ

سایر مشخصات:

  • مقاومت در برابر آب : خیر
  • مقاومت در برابر خش : خیر
  • مقاومت در برابر ضربه : خیر
  • مقاومت در برابر لرزش : خیر
  • مقاومت در برابر گرد و غبار : خیر
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی