نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید هارد دیسک سرور اچ پی ای HPE 146GB 10K 12G SAS

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲ ب.ظ

آیا شما نیازمند به کارایی بالا برای هارد دیسک های SAS خود به منظور ذخیره سازی یا عملیات حساس دیگر هستید؟ هارد دیسک های SAS سرور اچ پی برای مقاصد اینترپرایز و راهکارهای خاص این منظور مناسب ترین گزینه برای رسیدن به این هدف می باشند. این هارد دیسک ها قابل اعتماد برای داده و آرشیو داده ها است. از این میان قیمت هارد سرور HP 146GB SAS 10K SFF  پارت نامبر (HP 146GB SAS 10K SFF) با توجه به توان کارایی بالا، بسیار مقرون به صرفه است.این هارد درایو به صورت Hot Plug است که به صورت Smart Carrier به سینی خود متصل می شود. در ادامه مطالب به بررسی هارد دیسک سرور اچ پی ای HPE 146GB 10K 12G SAS می پردازیم :

 

آی تی بازار :

مشخصات فنی هارد سرور اچ پی Used 146GB 6G SAS 10K

  •  HP HDD Server Memory Capacity: 146GB
  •  Rotational Speed: 10,000RPM
  •  Interface Type: SAS
  •  Disk Size HDD Server: 2.5"x15mm
  •  Transfer Rate (MBps): 67 to 129
  •  Average Seek Time (read/write ms): 3.6 / 4.2
  •  Electrical Interface Speed: SAS-2 / Serial Attached SCSI (Generation 2) - 6.0Gbps
  •  On-Board Cache: 16MB

 

اچ پی یوزد :

هارد دیسک که در معنای لغوی به معنای دیسک سخت است قطعه ای متشکل از چند صفحه مغناطیسی می باشد که اطلاعات به صورت دیجیتالی بر روی آن ها قرار می گیرد . در زبان مهندسی و تخصصی به هارد HDD نیز گفته می شود . تمام کامپیوتر ها ، لپ تاپ ها ، دستگاه های دوربین های مداربسته و به صورت خلاصه هر وسیله ای که قابلیت ذخیره اطلاعات دیجیتالی در خود را داشته باشد قطعاً دارای هارد است ، هر چند به تناسب نوع دستگاه نوع هاردی که درون آن نصب است نیز متفاوت خواهد بود . هارد ها با ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند که قطعاً هرچه ظرفیت هارد بالاتر باشد به این معناست که حجم اطلاعات بیشتری را در خود جای خواهد داد.

هاردها با ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند که قطعاً هرچه ظرفیت هارد بالاتر باشد به این معناست که حجم اطلاعات بیشتری را در خود جای خواهد داد.

سرورها نیز به عنوان کامپیوتر های مادر در شبکه های کامپیوتری نیاز به هارد سرور برای ذخیره اطلاعات دارند. سرور ها به دلیل اینکه باید جوابگوی حجم زیادی از تبادل اطلاعات باشند نیاز به هاردهایی با بالاترین سرعت و بیشترین حجم ممکن را دارند. گفتنیست که هارد ها را می توان به چهار نوع IDE ، SATA، SAS ،  SSD و SCSI تقسیم  بندی کرد .

 

ایده برتر  پارسیان :

هارد دیسک سرور اچ پی ای HPE 146GB 10k 12G SAS برای استفاده بر روی سرورهای ادارات، شرکت ها و سازمان هایی که نیاز به اطمینان بالا در ذخیره سازی اطلاعات، انجام محاسبات سریع و تجزیه و تحلیل داده در حجم زیاد را دارند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این هارد دیسک سرور از رابط جدید SAS بهره می برد که سرعت به مراتب بالاتری در مقایسه با رابط های SATA در ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات را ارائه می دهد. به طور کلی درایوهای SAS بسیار مطمئن تر نیز هستند و زمان بروز اولین خطای آنها در حدود 1.2 میلیون ساعت پس از استفاده خواهد بود. به این ترتیب با خیالی راحت می توانید از این نوع هاردها برای ذخیره سازی اطلاعات مهم خود بر روی سرور بهره ببرید. همچنین کابل هاردهای SAS تا 10 متر نیز می توانند طول داشته باشند و به همین دلیل استفاده از آنها در محیط های صنعتی و دیتاسنترها کارایی بالایی دارد. کابل SAS به طور هم زمان قادر به انتقال برق و داده ها است و نیازی به استفاده از کابل برق مجزا در صورت استفاده از این نوع هارد برای شما وجود ندارد.

مشخصات کلی:

  • نوع هارددیسک : سرور

مشخصات فنی:

  • سرعت چرخش : 10000 دور دقیقه
  • ظرفیت حافظه : 146 گیگابایت

درگاه ارتباطی:

  • رابط اتصالی : SAS
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی