نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید پاور کامپیوتر گرین GREEN GP530A-EUD

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۲۶ ق.ظ

پاور GP530A-EUD  از سری پاورهای رده متوسط است که ویژگی های آن با توجه به قیمت مناسب بسیار نزدیک به پاور های سطح بالاست. این منبع تغذیه برای انواع کاربرد های خانگی، اداری تا گیمینگ مناسب است. پاور گرین ۵۳۰ وات gp530a eud مجهز به کابل های تمام مشکی است که به صورت flat هستند تا گردش هوای مناسب و کابل کشی آسان تری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در ادامه مطالب با ما همراه باشید :

 

ایده برتر پارسیان :

از آنجا که پاور وظیفه توزیع جریان برق میان قطعات کامپیوتر را برعهده دارد، باید در هنگام اسمبل کردن کامپیوتر در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. چرا که اگر پاور مورد استفاده شما از توان و کیفیت لازم برای تأمین برق قطعات برخوردار نباشد، ممکن است با مشکلاتی مانند خرابی سخت افزار کامپیوتر مواجه شوید. پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD یکی از پاورهای کارآمد موجود در بازار است که دارای توان 530 وات بوده و برای استفاده بر روی کامپیوترهای خانگی، اداری و سیستم های گیمینگ کارایی دارد. در این پاور کامپیوتر از تکنولوژی های محافظتی کامل و مشابه با پاورهای رده بالا استفاده شده که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن خیالتان بابت آسیب ندیدن قطعات کامپیوتر بر اثر نوسانات جریان برق به طور کامل راحت باشد.

از دیگر مشخصات پاور گیمینگ گرین GP530A-EUD باید به مجهز بودن آن به استاندارد 80Plus Bronze اشاره کنیم که به معنای ارائه بازده 85 درصدی آن است. بنابراین پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD تا حد زیادی از اتلاف جریان برق جلوگیری می کند و نقش زیادی در کاهش هزینه های جانبی دارد. همچنین سایر مشخصات فنی این پاور شامل ولتاژ ورودی 200 تا 240 ولت، دامنه فرکانس 47 تا 63 هرتز و حداکثر جریان ورودی 5 آمپر می شود. شما می توانید از این پاور کامپیوتر گرین در محیط هایی با محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 تا 90 درصد استفاده کنید. از این نظر پاور کیس کامپیوتر گرین GP530A-EUD برای مصارف خانگی و اداری کاملاً مناسب خواهد بود.

پاور 530 وات گرین GP530A-EUD دارای یک کانکتور 4+20 پین برای اتصال به مادربرد، یک کانکتور 4+4 پین 12 ولتی برای اتصال به سی پی یو، دو کانکتور 2+6 پین PCIe، شش کانکتور ساتا، سه کانکتور 4 پین از نوع Molex و یک کانکتور فلاپی/FDD است. با توجه به این مشخصات به آسانی می توانید با استفاده از این پاور یک کامپیوتر کارآمد خانگی و اداری را راه اندازی کنید! بر روی منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP530A-EUD یک فن 120 میلی متری نیز نصب شده که با ارائه عملکردی کم صدا، باعث خنک شدن پاور در مواقع اوج کاری آن می شود.

 

گرین :

  • مناسب برای کاربردهای خانگی / اداری / گیمینگ
  • طراحی مدرن مبتنی بر مبدل های بسیار پربازده DC-DC دربخش ثانـویه
  • ریپل و نویــز کمتر از 35mv شاخه پر اهمیت 12V+ خـروجـی
  • مجـهز به کابل های تماماً تـخت (Flat) مشـکی رنگ جهـت اسـمبل زیباتر و گردش بهـتر هـوا
  • قابلیت ارائه حداکثر توان خروجی حتی در دمای محیط حداکثر 40C
  • دارای مدار تصحیح ضریب توان (Active PFC) با عملکرد بالاتر از 0.95 در شرایط اعمال بار %20 الی %100
  • بهره‌مندی از خازن‌های الکترولیت تایوانی TEAPO/CAPXCON از نوع 105C در بخش اولیه و ثانویه
  • بدون محدودیت در بارگـذاری متقابل (CROSS-LOAD) شاخـه ها
  • رگولـاسـیون ولتاژ کمتر از %2.5 در شـاخه ‎های اصــلی خروجی
  • بازدهی مصرف انرژی (Efficiency) بالا و کسب گواهینامه 80Plus Bronze
  • دارای تمامی پروتکشن‎های ایمنـی OVP/UVP/OCP/OPP/SCP/SIP/NLO/OTP
  • عملکرد هوشمند و فوق‌العاده کم صدای فن
  • 37 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

 

دیجی کالا :

منبع تغذیه (پاور) «GP530A-EUD» محصولی از برند «گرین» (Green) است. این پاور دارای حداکثر توان 530 وات است و از نوع غیرماژول به‌حساب می‌آید. در پاور GP530A-EUD شاهد استاندارد 80Plus Bronze هستیم که معنای آن، بازده 85درصدی محصول تحت شرایط رایج است. یک عدد فن 120میلی‌متری روی پاور نصب شده که از نوع بسیار کم‌صدای SNTC است و می‌تواند دمای منبع تغذیه را در شدیدترین فشار کاری هم تا 40 درجه‌ی سانتی‌گراد نگه دارد. شرکت گرین از خازن‌های باکیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده است که باعث می‌شود GP530A-EUD  بتواند خروجی پایداری را در کانکتورهای برق ارائه دهد. کابل‌هایی که از این پاور خارج می‌شوند از نوع تخت (Flat) هستند که دوام و طول عمر مطلوبی را برای این پاور به همراه دارد. گفتنی است 6 عدد کانکتور 15 پین SATA و یک عدد کانکتور 6+2 پین گرافیک برای این محصول شرکت گرین در نظر گرفته شده است. پاورها وظیفه‌ی تأمین انرژی موردنیاز برای قطعات مختلف کامپیوتر را برعهده دارند. شرکت گرین از تولیدکنندگان بسیار خوب پاورهای کامپیوتر است. این شرکت محصولاتی برای استفاده‌های حرفه‌ای تا روزمره را تولید می‌کند و قیمت محصولاتش نسبت به سایر رقبا کمتر است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی