نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید کیس کامپیوتر گرین GREEN ORAMAN PLUS

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۳۱ ق.ظ

کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus با وزنی برابر 3.8 کیلوگرم و در 205×430×437 میلیمتر ابعاد تولید شده و در بازار قطعات کامپیوتر با بدنه ی مقاوم از جنس آلومینیوم و پلاستیک سخت که قسمت بیرونی می باشد به فروش می رسد. این کیس کامپیوتر سازگاری با مادربرد microATX , ATX , Mini-ITX را دارد و از یک عدد سینی درایو 5.25 اینچی، 2 عدد سینی درایو 5.25 اینچی، 2 عدد سینی درایو 3.5 اینچی و 3 عدد سینی درایو 2.5 اینچی بهره می برد. کیس کامپیوتر گرین مجهز به یک پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 است و از طول کارت گرافیک 320 میلیمتر بهره می برد. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این کالا می پردازیم :

 

گرین :

  • بنده مستحکم و تقویت شده با ورق از جنس SECC با ضخامت 0.7mm
  • فضای داخلی گسترده با امکان نصب 4 عدد فن 120mm
  • انتقال پورت‌های پنل جلویی بر روی پیشانی کیس جهت سهولت دسترسی
  • مجهز به 1 عدد پورت USB 3.0 و 2 عدد پورت USB 2.0 در بخش پنل جلویی
  • مجهز به 1 عدد فن 120mm از نوع (Fluid Shield Bearing (FSB در عقب کیس
  • دارای فیلتر سلولوزی قابل شست و شو در بخش ورودی هوای پاور با قابلیت نصب آسان
  • قابلیت نصب واترکولینگ با ابعاد رادیاتور 120/240mm
  • دارای قابلیت نصب اغلب Air Cooler های حرفه‌ای تا ارتفاع 160mm
  • قابلیت نصب کارت‌های گرافیک رده بالا با حداکثر طول  390mm
  • دارای پایه‌های مستحکم مجهز به پدهای ضد لرزش جهت افزایش پایداری و استقامت کیس
  • مجهز به کاورهای کناری دارای برآمدگی جهت مدیریت بهتر کابل کشی و اسمبل شکیل‌تر

 

ایده برتر پارسیان :

شرکت گرین برای آن دسته از کاربرانی که قصد راه اندازی کامپیوترهای خانگی و اداری با صرف هزینه پایین را دارند، اقدام به عرضه کیس های اقتصادی و مقرون به صرفه کرده است. کیس مدل Oraman Plus را می توان مدرن ترین کیس اقتصادی گرین دانست که دارای اسکلت مستحکم و تقویت شده و فضای داخلی گسترده جهت سازگاری با قطعات کامپیوتری به روز می باشد. این کیس کامپیوتر به یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، دو جک 3.5 میلی متری، چهار جایگاه فن و یک فیلتر گرد و غبار مجهز است و از قابلیت نصب واترکولینگ برخوردار می باشد. همچنین کیس کامپیوتر مدل Oraman Plus از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.یکی از تفاوت های کیس کامپیوتر گرین Green Oraman Plus با دیگر کیس های اقتصادی موجود در بازار، تعبیه پورت های آن در قسمت پیشانی و بالایی بدنه کیس است. این نوع طراحی باعث می شود تا دسترسی به پورت ها و استفاده از آنها برای کاربر آسان تر شود. لازم به ذکر است که کیس حرفه ای کامپیوتر گرین Oraman Plus به یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، ورودی میکروفون و خروجی هدفون مجهز است و امکان اتصال فلش مموری، هارد اکسترنال و لوازم جانبی به روز به آن وجود دارد.کیس گرین Oraman Plus در قسمت ورودی هوای پاور به یک فیلتر سلولزی مجهز است که از ورود گرد و غبار به فضای داخلی کیس جلوگیری می کند. این فیلتر دارای قابلیت شستشو نیز هست و نقش زیادی در افزایش طول عمر قطعات کامپیوتر شما دارد. همچنین بر روی پنل پشتی کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus یک فن 120 میلی متری نصب شده و شما می توانید از سه فن 120 میلی متری دیگر (دو فن در بخش جلو و یک فن بر روی درب کناری) در این کیس استفاده کنید. این کیس کامپیوتر گرین از واترکولینگ با ابعاد رادیاتور 120/240 میلی متری نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به خنک سازی قطعات کامپیوتر توسط جریان آب، می توانید از این قابلیت بهره ببرید.در پنل پشتی کیس رنگ مشکی گرین Oraman Plus هفت اسلات موجود است که برای نصب کارت گرافیک و کارت های توسعه کاربرد دارند. با توجه به اینکه این کیس از فناوری های سه مسیره SLI و Crossfire پشتیبانی می کند، می توانید از بیش از یک کارت گرافیک بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این ویژگی برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتر و کارهای گرافیکی کاربرد بالایی دارد.

 

دیجی کالا :

شرکت ایرانی گرین سابقه طولانی در تولید کیس‌های کامپیوتر دارد و تاکنون محصولات متنوعی را هم ارائه کرده است. محصولات این شرکت از مدل‌های اقتصادی تا رده‌بالا و حرفه‌ای را پوشش می‌دهند. کیس «Oraman Plus» از سری محصولات این شرکت است. این کیس که اندازه متوسط یا Mid Tower دارد با مادربردهای اندازه microATX، ATX و Mini-ITX سازگاری دارد و از مواد اولیه مقاوم SECC ساخته شده است. تمامی بدنه Oraman Plus مشکی رنگ است و ظاهری نسبتا ساده و در عین حال جذاب دارد. در قسمت جلویی این کیس یک عدد سینی 5.25 اینچی برای نصب درایو نوری وجود دارد و یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، ورودی میکروفون، خروجی هدفون هم در بخش فوقانی کیس تعبیه شده است. قسمت داخلی کیس هم فضای کافی برای نصب سخت‌افزارهای مختلف را دارد و می‌توان خنک‌کننده‌های تا ارتفاع 160 میلی‌متر و کارت‌های گرافیکی با طول 390 میلی‌متر را داخل آن نصب کرد. محل نصب پاور هم در قسمت پایینی کیس قرار گرفته است. در قسمت پشتی علاوه بر محل قرارگیری پورت‌ها و اسلات‌ها، یک فن 12 در 12 سانتی‌متری هم تعبیه شده تا هوای داخل کیس را تهویه کند. البته روی این کیس 4 قسمت مختلف برای نصب فن‌های اضافه هم در نظر گرفته شده است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی