نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Pardyc Plus

محمد کمالی | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶ ب.ظ

معمولا بوی غذای خوشمزه‌ای که مادر خانواده درست می‌کند، اعضای خانواده را دور هم جمع می‌کند. با این وجود، همین بوی فوق العاده و اشتهاآور اغلب با ذرات روغن، رطوبت، دود و گرمای اضافی همراه بوده که در نتیجه فضای خانه را به محیطی غیرقابل تحمل تبدیل خواهد کرد. وضعیت بدی است، نه ؟ اما با وجود هود آشپزخانه دیگر نیازی نیست که نگران باشید. هود آشپزخانه وسیله‌ای است که معمولا در بالای اجاق گاز قرار گرفته و از یک فن برای خروج ذرات سمی به بیرون از خانه استفاده می‌کند تا دیگر شاهد تجمع چربی بر روی کابینت و دیگر وسایل موجود در فضای آشپرخانه نباشید و هوایی سالم و تمیز در محیط خانه داشته باشید. امروزه هودها به ویژگی‌های مختلفی مجهز شده‌اند که برای خرید هود آشپزخانه ای که متناسب با نیازتان باشد، به داشتن اطلاع از این ویژگی‌ها نیاز دارید. همچنین قیمت هود آشپزخانه در انواع برندها و همینطور مدل های گوناگون با هم متفاوتند. با کمی جستجو در اینترنت و بررسی مدل‌های گوناگون می توان انتخابی مناسب داشت. به دلیل اهمیت این موضوع، با بررسی تخصصی هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل

PARDYC PLUS در ادامه مطالب سعی در آسان کردن فرایند خرید برای شما داریم.

 

آدرین کالا :

  • محدوده سایز :90 سانتی متر
  • دور فوق سریع: دارد
  • صفحه نمایش: دارد
  • تعداد موتور: 4 عدد
  • حسگر حرارت: دارد
  • کنترل از راه دور: دارد
  • امکان خاموش شدن خودکار: دارد
  • قطر دهانه خروجی هوا:15
  • روشنایی: دارد

 

دیجی چهارسو :

هود کن مدل +pardyc شومینه‌ای سایز 90 از تولیدات برجسته این شرکت خوش‌نام است. این دستگاه در رده هودهای مورب نیز قرار می‌گیرد.مزیتی که هود پاردیک پلاس نسبت به هود پاردیک معمولی دارد داشتن سنسور دما و قابلیت تنظیم ارتفاع هست. هودها یا مکنده‌های آشپزخانه برای خارج کردن بو و بخارات غذا بسیار کاربرد دارند و علاوه بر عملکرد مهمشان تبدیل به المانی دکوراتیو در آشپزخانه نیز شده است. این مدل با طراحی خاصی خود در دولایه روی‌هم دیده می‌شود و ظاهر دستگاه را بسیار مدرن می‌سازد. گوشه های دستگاه نیز دارای انحنا بوده تا از خشکی طراحی کاسته شود. هود کن مدل +pardyc شومینه‌ای سایز 90 برای نصب بالای اجاق‌گازهای 90 سانتی‌متری یا کوچک‌تر مناسب است به‌شرط آنکه فضای کافی بین کابینت‌های ردیف بالایی در نظر گرفته‌شده باشد. نمایشگرهای دیجیتال این مدل هم به زیبایی هم به کاربری آسان‌تر آن کمک می‌کند. در این مدل نشانگرها در سمت راست در نظر گرفته‌شده‌اند. در مدل پردیس کنترل از راه دور هم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای روشن کردن سطح اجاق‌گاز و ظروف روی آن می‌توان از سیستم روشنایی هود هم که شامل دو چراغ SMD در قسمت زیرین آن است بهره برد. صدای هود در حد معقول بوده و در سرعت‌بالا برای استفاده کم مدت چندان آزاردهنده نیست و این را مدیون پروانه و حلزونی موتور بسیار کم‌صدای استفاده‌شده در دستگاه است. و این محصول دارای سنسور دما میباشد که بسیار کار آمد است.

 

ایده برتر پارسیان :

شرکت امرسان از جمله شرکت های با سابقه و معتبر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است که هودهای تولید آن به طور گسترده در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. هود Pardyc Plus یکی از هودهای آشپزخانه با کیفیت این شرکت است که در واقع مدل ارتقا یافته هود پاردیک است. این هود علاوه بر ویژگی های هود پاردیک به سنسور دما و دود نیز مجهز شده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در آشپزخانه منزل شما به حساب می آید! لازم به ذکر است که هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Pardyc Plus دارای عرض 90 سانتی متر است و از نوع شومینه ای می باشد. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی مشخصات این هود آشپزخانه می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

هود امرسان Pardyc Plus از نوع شومینه ای و مورب است و از طراحی ظاهری مدرن و جذابی بهره می برد. به طوری که استفاده از آن طراوت و جلوه خاصی به فضای آشپزخانه منزل شما می بخشد! این هود دارای عرض 90 سانتی متر بوده و بر روی اجاق گازهای دارای ابعاد متوسط و کوچک قابل استفاده می باشد. بر روی بدنه هود آشپزخانه مورب امرسان Pardyc Plus صفحه نمایش و دکمه های آن تعبیه شده اند. دکمه های این هود از نوع لمسی هستند و کار با آنها حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این هود آشپزخانه دارای درب محافظ است که امکان باز و بسته کردن آن به صورت دستی وجود دارد.

حلزونی به کار رفته در هود مورب امرسان Pardyc Plus از نوع نسوز بوده و نظافت آن به ساده ترین شکل ممامرسان امکان پذیر است! ضمن اینکه این هود به فیلترهای آلومینیومی با قابلیت شستشو مجهز است و پروانه و حلزونی آن توانایی تحمل دمای 155 درجه سانتی گراد را دارند. در مجموع با توجه به قیمت هود آشپزخانه امرسان Pardyc Plus کیفیت ساخت آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

در هود آشپزخانه امرسان Pardyc Plus از موتور توربو با تکنولوژی ساخت ایتالیا استفاده شده که باعث می شود تا این هود علاوه بر قدرت مکش عالی، سر و صدای بسیار کمی نیز از خود در هنگام کار ایجاد کند. به طور دقیق تر باید گفت که این هود آشپزخانه امرسان دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است و بوی مواد غذایی و بخارهای ناشی از آشپزی را به طور کامل از فضا خارج می کند. همچنین بیشترین سطح صدای هود شومینه ای امرسان Pardyc Plus برابر با 63 دسی بل و کمترین میزان صدای آن برابر با 58 دسی بل است. به این ترتیب می توان از عملکرد کم صدای این هود آشپزخانه مطمئن بود!

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی