نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید کارتریج لیزری فابریک مشکی شارپ SHARP MX-238XT

محمد کمالی | يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷ ق.ظ

کارتریج MX-238XT شارپ مشکی غیراورجینال Sharp MX-238XT تونر پودری است که در پرینترهای لیزری و دستگاه‌های کپی در کارتریج تونری برای چاپ روی کاغذ به‌کار می‌رود. ابتدای ورود به بازار، تونرها ترکیبی از پودر کربن و اکسید آهن بودند. بعدها برای بهبود کیفیت چاپ، کربن با نوعی پلیمر ترکیب شد. ذرات تونر توسط گرمای تولیدی از Fuser ذوب شده و به کاغذ می‌چسبند. در مدل‌های اولیه‌ی دستگاه‌های فتوکپی، تونر کربنی ارزان‌قیمت از بطری در مخزن دستگاه کپی ریخته می‌شد. دستگاه‌های کپی لیزری و پرینترهای لیزری مانند مدل‌های 1984 به بعد،  Sharp تونر مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از کارتریج دربسته تامین می‌کنند. در ادامه مطالب به بررسی بیشتر این کارتریج می پردازیم :

 

اچ پی کانن استار :

  • تونر کارتریج لیزر مشکی شارپ مدل  MX-238XT
  • کارکرد تونر : حدود 20000 برگ
  • حجم پودر : 1000 گرم
  • امکان شارژ مجدد : دارد
  • امکان تعویض قطعه : دارد
  • قطعات SHARP 238 : درام-پودرشارژ-مگنت-بلید ...
  • کپی های سازگار : SHARP AR-X201, X201D, X231N, X311N

 

کیومیتا :

این کارتریج اورجینال شارپ اسناد و تصاویر را به صورت سیاه و سفید و با کیفیت فوق العاده به چاپ میرساند و بدون هیچ نگرانی اسناد مهم خود را به آن بسپارید.حجم این تونر کارتریج 10000 برگ بوده که رقم قابل قبولی برای مدیران کسب و کار خواهد بود.از نظر کیفیت دارای Grade A بوده و تمامی قطعات آن از مواد تولید اول هستند.این کارتریج به دلیل هزینه های بالایی که برای کاربران دارد کمتر مورد توجه قرار گرفته و از این رو بسیاری از شرکت ها و حتی مصارف خانگی که کیفیت چاپ برایشان اهمیت چندانی ندارد به دنبال مدل طرح میروند.

 

ایده برتر پارسیان :

تونر کارتریج یا کارتریج لیزری ماده مصرفی اصلی پرینترهای لیزری و دستگاه های کپی است که نقشی اساسی در کیفیت چاپ و عملکرد دستگاه ایفا می کند. به طوری که اگر از تونر کارتریج های نامرغوب و ناسازگار در دستگاه خود استفاده کنید، ممکن است علاوه بر افت کیفیت چاپ، لطمات جبران ناپذیری به قطعات پرینتر یا دستگاه کپی شما وارد شود! پس حتماً در هنگام خرید کارتریج لیزری از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید! 

به طور کلی تونر کارتریج ها به دو صورت طرح (نسخه غیر اورجینال) و فابریک (نسخه اورجینال) در بازار موجود هستند. اگر خواهان بالاترین کیفیت چاپ هستید، پیشنهاد ما این است که از کارتریج های فابریک استفاده کنید. اما اگر قصد صرف هزینه کم برای این منظور را دارید، می توانید از نسخه های طرح بهره ببرید. کارتریج لیزری فابریک مشکی شارپ Sharp MX-238XT یکی از کارتریج های لیزری مشکی با کیفیت و مرغوب موجود در بازار است که برای استفاده در دستگاه های کپی شارپ عرضه شده است.

مشخصات کلی:

  • نوع کارتریج : لیزری
  • کارکرد : 10000 برگ
  • دستگاه سازگار : دستگاه های کپی شارپ در مدل های AR-X201, X202, X201D, X231N, X311N
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی